چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
دخول 200 ألف زائر إلى مدينة مشهد سيرا على الأقدام

حوزه/ دبیر ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد از اسکان ۱۹۷ هزار و ۲۵۲ نفر شب زائر از چهارم شهریور ماه تاکنون در مراکز اسکان موقت مشهد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد سیدجلیل بامشکی دبیر ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد اظهارداشت: روز گذشته سیزدهم شهریور ماه، تعداد ۷ هزار و ۵۴۰ نفر سواره و ۵۲ هزار و ۱۳۱ نفر زائر پیاده در ایستگاه استقبال نیشابور خدمت رسانی شدند.

وی گفت: تعداد ۲۹ هزار و ۳۰۰ نفر از پایانه مسافربری و ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر زائر نیز از طریق راه آهن وارد مشهد شده و در این ایستگاه‌ها مورد استقبال قرار گرفتند.

دبیر ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد با بیان اینکه طی روز گذشته ۷ هزار و ۵۴۰ نفر زائر سواره و ۵۲ هزار و ۱۳۱ نفر زائر پیاده وارد مشهد شدند، عنوان کرد: از این میزان ۲۹ هزار و ۳۰۰ نفر در ایستگاه استقبال از زائر پایانه، ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر در ایستگاه راه آهن و ۸۴ هزار و ۴۰۰ نفر نیز در ایستگاه استقبال از زائر عرصه میدان شهدا خدمت رسانی شدند.

به گفته‌ بامشکی در ایستگاه‌های استقبال از زائر منطقه ۱۰ نیز ۶ هزار و ۷۹۰ نفر زائر سواره و ۲۱ هزار و ۴۸۰ نفر زائر پیاده خدمت رسانی شدند.

وی یادآور شد: همچنین از طریق ایستگاه‌های استقبال از زائران در سه راه فردوسی منطقه ۱۲ تعداد ۲۶ هزار و ۴۳۰ نفر و در ایستگاه‌های مشارکتی منطقه ۶ نیز ۳۷ هزار و ۵۴۰ زائر استقبال و خدمت‌رسانی شدند.

دبیر ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد ادامه داد:در ایستگاه‌های مشارکتی منطقه ۳ تعداد ۱۶ هزار و ۳۱۶ نفر زائر خدمت رسانی شد که در مجموع می‌توان گفت جمع کل استقبال از زائر در روز گذشته ۳۰۰ هزار و ۶۲۷ نفر و از تاریخ دهم تا ۱۳ شهریور نیز ۵۵۹ هزار و ۸۶۴ نفر بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ارائه آمار مراکز اسکان موقت و اضطرار شهرداری مشهد طی روز گذشته همت گماشت و افزود: در ۴۲ مرکز اسکان موقت و اضطراری مشهد،۶۰ هزار و ۸۷۹ نفرشب اسکان زائر صورت گرفته است.

بامشکی تصریح کرد:جمع کل آمار اسکان مراکز موقت و اضطراری شهرداری از چهارم شهریورماه تاکنون ۱۹۷ هزار و ۲۵۲ نفرشب زائر بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha